O Pardubickou kotvu (4.5.2013)

22.05.2013 14:10

Letos jsem se poprvé, po třech letech strávených v Pardubicích, přihlásil na místní rapid turnaj  - O Pardubickou kotvu, který se odehrál 4.5.2013 v Obecním hostinci v nedaleké Chotči. Má očekávání o výsledku nebyla nijak velká, jelikož jsem toho v poslední době, zvláště pak rychlejším tempem, moc nenahrál.
Velkým pozitivem tohoto turnaje bylo zajištění svozu jednotlivých účastníků od Pardubického hlavního nádraží autobusem, čímž jsem si nemusel zjišťovat, jak se k hrací místnosti dostanu. Po příjezdu jsme byli přivítáni skleničkou šampaňského (pravděpodobně z důvodu desátého výročí turnaje). Turnaj samotný probíhal v pohodové, přátelské atmosféře, bez jakýchkoli problémů nebo konfliktů. Můj konečný výsledek (6/9 při +5, -2, =2) stačil na dosažení sedmého místa (nasazen jsem byl devátý), přičemž ani v jedné partii jsem nebyl reálně ohrožen. Dvě prohrané partie ovlivnilo mé špatné hospodaření s časem, přičemž při dostatku času z nich bylo možné vydolovat 1,5 bodu. Celkově proto považuji svůj výsledek za velmi pozitivní a věřím, že se bude dařit i nadále.

 

Petr Kantor