Rapid v Havířově (9.6.2013)

11.06.2013 05:55

Ahoj,



v neděli jsem se zúčastnil šachového turnaje v rapidu v Havířově. Hrálo se
9.kol tempem 15 minut na partii. Turnaje se zúčastnilo 57 hráčů. Já se svým
elem 1867 jsem byl nasazený na 29 místě. Hned v úvodním kole jsem si díky
tomu zahrál s prvním nasazeným extraligovým Pavlem Šimáčkem z Agentury 64
Grygov elo 2481. První věc, kterou se mě soupeř zeptal, zda jsem příbuzný k
Jakubovi Szotkowskému a pochválil Kubu za dobrou hru.Jak vidno Kubu znají v
celé republice.  Využil jsem příležitosti a p.Šimáčka pozval na Mosteckou
věž k nám do Mostů.. Za pozvání poděkoval nicméně má namířeno na jiný
turnaj, takže nemůže přijet. Partii prvního kola mě soupeř celkem s
přehledem přejel. V dalším průběhu turnaje jsem uhrál celkem 5 b. a to za 4
výhry, 2 remízy a umístil se na 24 místě. O celkově lepší výsledek jsem se
připravil v posledním kole. V případě výhry s domácím Bulavou jsem mohl
získat 6 b. což by mi zajistilo solidní 11 místo. Partii jsem rozehrál
docela dobře, získal pěšce jenže výhodu bohužel dlouho neudržel a nakonec
partii prohrál. S 5 body jsem se alespoň těšil se na cenu v kategorii hráčů
do 1900 elo. Alespoň toto pořadatelé avizovali v propozicích.Zřejmě z důvodu
nižší účasti hráčů se v naší kategorii nakonec ceny  neudělovaly. Celkově se
turnaj odehrál v pohodové atmosféře. Turnaj byl obsazen poměrně solidně Na
soupisce byl kromě již zmiňovaného p.Šimáčka další hráči s elem na 2300
např. Vojtěch Zwardoň, Vesselovský Serguei, Michenka Josef,  Břečka Ivan,
Sobek Jaroslav, Malík Jan.




Bohuš Szotkowski